woensdag 28 oktober 2015

Zoekmachine NL

Zoekmachine Marketing bureau SEO SNEL

Content Marketing Conversie E-mail Marketing Facebook Adverteren Internet Adverteren Optimalisatie Pay Per Click (PPC) Professionele SEO Diensten Sociale Media Web Ontwikkeling Webteksten Web Statistieken Zoekmachine Optimalisatie (SEO) Zoekmachine Adverteren (SEA)

Zoekmachine NL

Inzicht in de Long Tail Keyword VraagWe Gaan terug naar onze marketing diensten voor ondernemers bijvoorbeeld, wat zou het geweldig zijn als Google u zou rangschikken op  # 1 voor het zoekwoord 'marketing'.

Het is geweldig om te gaan met zoekwoorden die 5.000 zoekopdrachten per dag, of zelfs 500 zoekopdrachten per uur hebben, maar in werkelijkheid zijn deze populaire zoektermen maar minder dan 30% van de totale zoekopdrachten die worden uitgevoerd op het web. De resterende 70% liggen in wat heet de "long tail" van zoeken. De lange staart bevat honderden miljoenen unieke zoekopdrachten die een paar keer in een bepaalde dag kunnen worden uitgevoerd, maar wanneer ze samen worden genomen, vormen ze de meerderheid van het wereld zoekvolume.Een andere les doe zoekmachinespecialisten hebben geleerd is dat lange staart zoekwoorden vaak beter omzetten, omdat ze de mensen later in het kopen vangen / conversion cycle. Een persoon op zoek naar 'schoenen' is waarschijnlijk aan het browsen, maar nog niet klaar om te kopen. Aan de andere kant, iemanddie zoekt naar "de beste prijs van de Air Jordan's grootte van 45 trekt al bijna zijn portemonnee.


Inzicht in de zoektocht vraag curve is van cruciaal belang. Aan de rechterkant hebben we een steekproef opgenomen met vraag trefwoord curve, ter illustratie van het kleine aantal vragen zien we grotere hoeveelheden van het verkeer, naast het volume van minder gezochte termen en uitdrukkingen die het grootste deel van onze zoektocht verwijzingen brengen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten